Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du att cookie används. Läs mer

Hur gör jag för att skapa en reklamationsförfrågan?

Om du köpt din vara i en fysisk butik: Du reklamerar din vara i valfri INTERSPORT-butik. Ta med dig ditt kvitto och produkten. Butiken kommer att ta ett beslut om din reklamation är godkänd eller ej. Vi har 14 dagar på oss att lämna ett besked till dig som kund.
Om du köpt varan på INTERSPORT.se: Du är välkommen att reklamera din vara i din närmaste butik. Se ovan. Om du inte har möjlighet att besöka en butik kan du skicka in din reklamation för bedömning till vårt lager(Ej godkänd reklamation så debiteras fraktkostnader kund). För att kunna skicka tillbaka din vara behöver du en reklamationssedel och fraktsedel. Dessa beställer du utav INTERSPORTs Kundservice. Observera att varor köpta i butik ej kan skickas till vårt lager för bedömning. Om reklamationen ej godkänns blir du som kund debiterad för frakten.