Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du att cookie används. Läs mer

Kan jag förlänga liggetiden på min order?

Om din order har levererats till ditt utlämningsställe kan du begära att paketet ska behållas längre än de 14 dagar som den utsatt ska finnas kvar.
Vid leverans till butik: Ring butiken och be dem hålla paketet. Du kommer fortsatt att få automatiska SMS-aviseringar. Dessa kan du bortse ifrån om du och butiken har kommit överens om ett datum. Observera att giltighetstiden på din Klarna faktura ej förlängs tillsammans med liggetiden.
Vid leverans till postombud: Avgiften för att ändra en liggetiden hos Posten är 250 kr inkl moms för kund/beställare. Ta kontakt med Kundservice och ange att du vill ändra förfogande och liggetid på din order (max. 30 dagar sammanlagt) samt ditt ordernummer. Kundservice når du via [email protected] eller ring 0200-81 00 90 Öppettider