Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Fortsätter du använda webbplatsen accepterar du att cookie används. Läs mer

Hur returnerar jag min cykel?

Om du skulle behöva returnera din cykel köpt på Intersport.se kan du välja mellan att returnera till vårt lager (400 kr) eller till din närmaste INTERSPORT cykelbutik. För att ta reda på vilka butiker som har cykel klicka HÄR. Glöm inte att ta med ditt kvitto till butiken.
Vill du skicka tillbaka din cykel till vårt lager gör du så här:
1. Ta kontakt med INTERSPORTs Kundservice på telefon 0200-810090. Tänk på att ange ditt ordernummer som du har fått på din följesedel som ärendenummer. Om inte originalkartongen finns kvar så be Kundservice om en ny (kostnad 100:-)
2. Invänta frakthandlingar från INTERSPORTs Kundservice.
3. Emballera cykeln i originalkartongen och ring Postnords Kundtjänst på telefon 0771-33 33 10 för att boka upphämtning. Intersport tar ej ansvar för väntetiderna hos Postnords Kundtjänst.
4. Kreditering för ditt köp sker när cykeln anlänt vårt lager och blivit kontrollerad avseende slitage eller skador. Avdrag kan göras om något av ovanstående hittas. I så fall tar vi kontakt med dig. Kunden ansvarar för att cykeln är väl emballerad vid retur.